Advertisements
Connect
To Top

SPOTTED: Jennifer Williams & Terrell Owens Out Shopping, Mel B & Daughter Lunch Date & More! (Photos)

Former “Basketball Wives” star Jennifer Williams and Former NFLer Terrell Owens was spotted yesterday doing some shopping with one of Jens bestie. See more pics below:

Wondering if he’s now one of the girls or is he dating one of the girls? hmm.
With closing the Olympic ceremony and heading back to her hometown. Spice Girl Mel B was spotted yesterday with her 11 month old daughter Madison in Sydney while heading to her fav restaurant for lunch. See more pics below:

Making her way inside Toko Restaurant and Bar, Mel rocked a navy tailored blazer which she teamed with a white vest top and a pair of blue jeans.

Last night, singers Katy Perry and her rumored new beau John Mayer was seen leaving Little Door Restaurant in LA. Check out more pics below:

I couldn’t help but notice that her security guy was serving up a lot of face, look at those eyes and arched eye-brows lol.

Katy is definitely over her ex-husband Russell Brand. (Wide A Wake)

Also, last night was the premiere of CBS “The Words” movie at the ArcLight Cinemas in Hollywood. Actress Zoe Saldana who is the star of the show, her co-star/rumored beau Bradley Cooper and the shows cast mates were all on the red carpet.

Ben Barnes (from left to right) Dennis Quaid, Bradley Cooper, Zoe Saldana, Jeremy Irons, co-directors Brian Klugman, and Lee Sterntha.

The film is about a writer who gets recognition after he steals another writer’s work. “Words” opens Sept. 8, 2012.

image credits: splash/dailymailUK/fashiondaily

Advertisements

9 Comments

  1. Anonymous

    September 5, 2012 at 3:50 pm

    Mel looks FAB… but Why are women giving that Big Head John Mayer the time of day? Ugh!!!

    OMG zoe is stunning, love the dress girl.

  2. Anonymous

    September 5, 2012 at 3:51 pm

    That baby got a mean mug She reminds me of the queen of mug Zahara Jolie

  3. Anonymous

    September 5, 2012 at 3:51 pm

    now why would you say that?.she is sooooo cute! 🙂

  4. Hoe911

    September 5, 2012 at 3:52 pm

    lol do we really care about them as a couple?

    This seems like a pr attempt to keep Katy up there with Gaga and Rihanna in terms of being in tabloids for relationships/pap pics. They want Katy to seem interesting.

  5. Anonymous

    September 5, 2012 at 4:22 pm

    No. No. And NO!!! to Jeremy Irons red pants and grey suede hiking boots.

  6. Anonymous

    September 5, 2012 at 4:23 pm

    Jeremy Woke up….

  7. Kelly

    September 5, 2012 at 4:23 pm

    Zoe is in heaven at that premiere

  8. Anonymous

    September 5, 2012 at 5:11 pm

    T.O know he need to take tht stuff back to the store he aint got no job and is seriously in debt

  9. Anonymous

    September 5, 2012 at 5:24 pm

    Terrell please stop it, why you spending your baby momma's child support money. LOL

Leave a Reply

More in latest

%d bloggers like this: